Mera streck..

Skrivet den 2008-11-20, klockan 15:24:01
Igår när jag stod å borstade tänderna så upptäckte jag en sak.. Jag skulle ta bort ett hårstrå från handfatet, men de gick inte å ta bort.. Då såg jag att de var en spricka!! Så sen sist jag häll på å tjata om handfatet så har de nu tillkommit tre streck, från samma knutpunkt!!!

De visar ju att de kommer nya streck lite då och då, å att sprickan kanske var där när vi faktiskt flyttade in..

Hmm? Frågan är vad jag ska göra åt de, om jag ens ska göra nåt åt de.. Vill prata så lite som möjligt med KV eftersom hon är så otrevlig varje gång jag trippar in på hennes kontor..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0