Kvällstenta

Skrivet den 2008-11-03, klockan 10:55:00
Tog lite sovmorron imorse.. =) Men de behövs, egentligen borde jag sova ännu längre.. Jag vet inte hur jag ska lyckas vara pigg å kunna tänka till klockan 22!! De e helt sjukt att man ens får ha tentor så sent!! Tänk på oss som är så kvällströtta! De funkar lixom inte.. =S

Idag ska jag:
¤ vika lite tvätt
¤ fixa lunch til Erik
¤ gå till ICA å köpa en lampa (den i köket har gått sönder)
¤ äta sen lunch/tidig middag
¤ sova lite middag?
¤ trippa iväg till ÖP
¤ kanske kolla lite i matteboken, eller de kanske inte är så bra, får se

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0