Konstig kroppstemperatur..

Skrivet den 2008-11-19, klockan 12:15:12

Nu börjar jag tröttna på min växlande kroppstemperatur.. Svettas som en gnu, fryser som en jag vet inte vad, svettas som en gnu, fryser som en... Kollar tempen ligger på 38.. Antinge är de min normala kroppstemperatur eller så har jag feber väldigt ofta.. =S

Hela förra veckan va så här å den här veckan har de fortsatt.. Eller de va bra när jag va i Sthlm, den luften fick mej väl å må bra, eller nåt.. =P

De går ju bra även fast de växlar så, de e ju bara å ta på sej eller ta av sej tröjan... De kan bli lite jobbigt då jag har 2 tjocktröjor å fortfarande fryser, för tar jag på mej en tredje så kan jag inte röra mej..

Å så länge huvudvärken håller sej borta så kan jag va på benen..

Vi får se var detta slutar, om de hade tänkt å sluta..

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0