Inför festen

Skrivet den 2008-11-05, klockan 18:02:34
De börjar bli lite jobbigt nu inför lördan..

¤ Jag har ingen aning hur många som komma, om de ens komma nån.. Blir typ jag, Erik å Linkan.. =P Nä, men jag hoppas att de dyker upp fler.. =)

¤ Jag har sjukt mkt här hemma som måste städa å fixas, men de e tur att jag har två killar till hjälp.. Ska försöka å va lite lung å sansad så jag inte skrämmer dom.. Eller den ena är redan livrädd när jag städar.. =P

¤ Högtalarna är trasiga.. Eller de funkar, men man får bara inte spela för högt.. =/ Så de måste lösas.. Vet inte om vi ska köpa nya högtalare eller en sån när sladd så man kan koppla till stereon..

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Sandie
Den 2008-11-05, klockan 19:57:29

jag skulle komma om ja kunde.. men nu blir det inte ens zaras fest. för jag insåg att jag jobbade lördag och söndag =/ typical. jag hade velat komma till er och se hur ni bor :)

Skrivet av: Agge
Den 2008-11-05, klockan 20:01:32

de va tråkigt att du inte kunde komma, men du är välkommen närsom.. =)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0