Hemma igen

Skrivet den 2008-11-17, klockan 13:06:56
Gick upp tidigt imorse då vi skulle åka 6.15 hemifrån.. De tog bara 40 minuter till flygplatsen.. Vi hade tur för vi åkte precis innan rusningen började.. Annars hade de tagit sjuk låång tid..

Kom fram checkade in mitt bagage å sen gick jag igenom spärren.. De tjöt om mej så hon drog mej till sidan och drog nånting längs hela kroppen.. Å sen fick jag gå..

Vi kom iväg lite sent.. Å sen hade vi motvind på vägen upp.. Så jag kom fram 25 minuter senare än väntat.. Men bussen stod å väntade så de gjorde inge..


Mina B-B's å en busig kisse..

Om du vill se nåra fler bilder från helgen så klicka här: http://baggeboo.bilddagboken.se/p/main.html

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0