Gå dit eller inte?

Skrivet den 2008-11-07, klockan 11:50:45

Har under morronen här suttit å funderat på om de e värt å gå på föreläsningen eller inte.. De e svårt å bestämma sej, för de han säger kommer ju å finnas på internet lite senare..

Men de kan ju hända att han säger nåt bra som inte finns i hans papper.. Å då missar man ju de.. =/ Samt att jag är en sån som får lite dåligt samvete om jag inte dyker upp fast jag egentligen kan.. Tycker så synd om läraren..

Å eftersom de e fredag eftermidda så tror jag inte att så många kommer å dyka upp.. För i onsdags så var vi lite drygt 40, igår knappt 20.. Hur många kommer då idag?!?

Så jag ska nog gå dit ändå, vad ska jag annars göra?


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0