Förkylning

Skrivet den 2008-11-28, klockan 15:50:58
Hur länge ska jag vara förkyld?!? De verkar som om de aldrig går över.. =S Eller jag känner mej bra typ varannan dag.. Å de börjar bli lite jobbigt.. Hade varit bättre om jag varit helt frisk.. Men nu har jag vart förkyld i typ 3-4 veckor, å så länge håller de väl inte i sej? Iofs så har jag inte vare dunderförkyld, har klarat mej ifrån de, men ändå..

Vill kunna:
¤ andas normalt ur näsan - å inte låta som en säl..

Vill slippa:
¤ ha ont i näsan
¤ nysa 100 ggr om dan - å skrämma alla runtekring
¤ vakna med en täppt näsa
¤ vara torr i halsen
¤ ha ont i halsen..

Fast de går bra så länge jag inte har huvudvärk, för då är jag iaf fortfarande levande.. =P Nej, men huvudvärken gör att jag bli lite segare å har mindre ork..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0