FEEEEEEEEEEST =D

Skrivet den 2008-11-09, klockan 13:38:19
Vid 21-tiden började folk trilla in, alla kom typ på en gång!! =P Blev ganska så varmt å fullt här inne!! Men de va kul, kul att de kom så mkt folk.. Tror vi va runt 35 som mest eller nåt!! =O  De hade jag aldrig trott..

Jag hoppas att alla hade lika kul som jag hade, men de såg ut som de iaf.. Å närom gick så sa dom att de va kul, så jag tror de.. =P

Typ 00 så började folk droppa ut.. Å på ett par minuter så var alla borta.. De var bara jag, erik, linkan å kaoset kvar.. =P Vi drog inte ut på krogen då alla här hemma inte mådde så superbra.. =P

Jag plockade iordning lite granna.. Fick bort alla burkar å flaskor.. Blev en stor kasse med burkar å tre plastpåsar med flaskor!! Så nu återstår de bara å kasta dom..

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Blomman
Den 2008-11-10, klockan 16:20:41

Kanonbra fixat i lördags. Kul med så mycke folk. =D

Skrivet av: Agge
Den 2008-11-10, klockan 16:47:36

Tack så mkt.. =) De kom lite fler än vad jag hade räknat med, men de va bara kul!! =)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0