=(

Skrivet den 2008-11-18, klockan 10:48:52
Efter middan igår gick jag å la mej i sängen medan Erik tog disken.. Då hade jag sjukt ont i huvudet.. De gick över å jag förflyttade mej till soffan, de kom tillbaka men försvann sedan.. Näre va dags för sängen å jag reste mej så kom de tillbaka, men gick över efter att jag hade legat still ett tag..

Å i morse när klockan ringde så lyfte jag huvudet kände hure bultade så jag ställde om klockan på 9 å la mej ner igen.. Likadant vare klockan 9 så jag ställde klockan på 10 å la mej ner igen..

Jag kan ju inte påstå att de va så mkt bättre vid 10, men då va jag tvugnen å gå upp.. Samlade ihop all tvätt då jag har tvättid idag, tror jag iaf.. =P

Ska försöka å plugga så mkt som möjligt hemma idag.. Men vi får se hure blir med de, för de e ansträngade å titta på dataskärmen, men jag måste för de är där föreläsningarna finns..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0