Ensam i helgen..

Skrivet den 2008-11-29, klockan 21:41:53
Nu sitter jag här i min ensamhet igen.. =/ Förut tyckte jag att de va skönt å vara själv, men inte nuförtiden.. Blir så uttråkad så de inte e sant!! Samt att det finns någon som jag saknar så mkt!!

De är iofs bra å va ensam när man ska plugga, för de blir mer gjort, ingen som stör en eller så.. Men de hade vart skönt å kunna prata med nån i pauserna å nån som kunde laga maten.. Men de funkar, jag har radion på så att de inte blir så tyst.. =P

Men nu på kvällen så ere ganska så tråkigt, jag roar mej med MGP junior å Stjärnor på is.. Inget är vidare bra, så just nu är jag sjukt avundsjuk på Erik, Sandra, Linkan, Pelle å alla andra som festar ikväll.. Men snart så kommer de en fest då jag också får festa! =) 

När jag var nere på stan i torsdags å köpte massa saker, ni minns, de va en massa presenter till nåra av Eriks kompisar å de verkar som om presenterna var bra.. Jag var lite impad av mej själv, som knåpade ihop de där.. Å ett fint rim också.. =P

Jaja, ska kolla lite mer på tv å sen typ sova.. Fick så ont i huvudet å blev sjukt varm nu på kvällen..

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Sandie
Den 2008-11-30, klockan 03:43:31

helt otroligt bra presenter. och rörd blev jag också. Det var så fint skrivet och det var en kul present. Riktigt fiffig du =) Det ska du verkligen har cred för. <3 kl är nu 03.40 och vi sitter i köket hos carro och pratar. vi har haft en trevlig kväll. hoppas att vi kanske hinner ses något innan jag flyr fältet.



Kram och godnatt.


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0