Den är borta!!!

Skrivet den 2008-11-12, klockan 16:13:34

Nu är äntligen Eriks röda bil borta!! Å jag är så lycklig, behöver inte oroa mej nåe mer för att köra den!! Jag tror dock att han själv är lite lessen, menmen.. Han kommer nog snart att hitta en ny ögonsten så de gör nog inte så mkt.. Hoppas bara att tjatet om den slutar nu när den inte är kvar..

Iofs så är den kvar i stan så de kan ju hända att man skulle råka se den, men de tror jag inte, är 100 000 invånare här å många bilar.. =P Men man ska aldrig säga aldrig, de kan ju ske..

Men de gör inget, jag jublar ändå!! =P Hehe..

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0