Datorkrångel =S

Skrivet den 2008-11-04, klockan 11:24:01
Nu är min dator så här konstig som den va för nåra månader sen.. De går typ inte å sitta på MSN, kolla lite på internet å lyssna på musik samtidigt!! Å jag skulle titta på ett avsnitt av 2a avenyn, de va ju bara å glömma.. =S

Förstår mej inte på den här datorn.. Den håller typ nåra månader å sen degar den ihop..  Å nu har garatin gått ut, så jag kan inte göra nåt åt de, typ.. Eller jo, jag kan väl lämna in den på lagning, men de e jag inte så sugen på å få betala..

Så jag får väl stå ut med den som den är.. Eller så snor jag Eriks dator.. =P

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-11-04, klockan 15:50:43

Men hörredu.. Det går faktiskt att fixa datorer alldeles själv också, vanligtvis. Så allvarligt fel lär det inte vara. :P Alternativt att han den där sambon du har lagar det åt dig. ;) Eller jag.. :roll:

Skrivet av: Agge
Den 2008-11-04, klockan 16:47:54

grejen är den att ingen av oss är riktigt datakunniga.. =/ Å sist så vare fel på fläkten å ström-"nånting".. Ingen jag ska våga mej på å fixa.. =P


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0