Cykelfärd

Skrivet den 2008-11-26, klockan 18:55:52
Gick ut ur porten i morse, gick nåra steg, stannade upp, funderade lite, gick tillbaka, låste upp dörren, gick in hämtade sadelskyddet, ut igen, borstade av cykeln, på med sadelskyddet, backa, upp på cykeln å trampade iväg..

De va en mycket spännande cykeltur, men jag kände att jag var tvungen, de e så drygt å gå till skolan, vad har jag? 1 kilometer kanske, men ändå..

Å eftersom de inte var isigt idag så tänkte jag att de kan ju gå, bara man är försiktig.. Så de var jag.. Höll dock på att bli påkörd av en bil vid övergångsstället, å de var inte mitt fel, då jag hade hoppat av cykeln så räknades jag som gående å då ska han stanna, men de ville han tydligen inte..

Men jag överlevde iaf, å de va tur de.. I skolan har jag bara cadat, har gått sisådär.. Men nu e jag typ klar hoppas jag iaf, Ska kolla rapporten lite till så..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0