CAD

Skrivet den 2008-11-10, klockan 13:10:29
Jises va kul de va!!! Hade lite problem med datorn, fick de inte å funka.. Så jag fick byta dator, men då vare tvungen å installeras på den å de tog en evighet å sen skulle den startas om.. Datorerna i skolan är inte de snabbaste.. =P Så jag missade mkt tid på de.. Å jag som var där först av alla för att få en bra plats.. De slutade med att jag hamnade i ett kallt rum - ENSAM!!!

Satt å klurade mej fram till saker frågade ltie då å då.. Läraren är kanon! Väldigt kompetent å pedagogisk.. Jag ska öva lite till å sen ska jag börja med mitt proj.arbete..

Men första måste jag fixa min dator, de går inte å förlänga virusskyddet så jag måste köpa nytt.. =S Å sen kan jag sitta mera med CAD förhoppningsvis..

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-11-10, klockan 18:13:45

Vad kör ni för CAD-program?

Skrivet av: Agge
Den 2008-11-10, klockan 20:09:07

Autocad 2009, tror jag..


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0