Uppåt

Skrivet den 2008-05-08, klockan 18:58:02
Igår va en ganska så händelselösdag.. Va i skolan typ hela dan.. Skrev klart lab.rapporten med Emma å Emelie.. Sen började jag komma ikapp lite i matten, men jag är fortfarande lite efter.. Likaså i Fysiken, för den har blitt obegriplig..

Gick å la mej med en fruktansvärd huvudvärk igår, inte kul, men jag somna fort iaf..

Klev upp i morse, åt frulle, å sen gick jag å la mej igen... Gick upp efter 25 minuter för å cykla iväg till skolan.. Hade fysik, å nu börjar de bli lite bättre.. eller nu fick jag iaf nåra formler som jag begrep mej på..

Drog ner en sväng på stan å kolla lite granna, sen åkte jag hem. åter med en fruktansvärd huvudvärk.. La mej i sängen å vila lite.. Sen gick jag tillbaka till skolan, för de va spec-fysik.. Å jag tänkte att de kanske behövdes eftersom de e dugga på tisdag.. Å de kändes mkt bra å gå därifrån 2 timmar senare.. Så många uppgifter som jag klarade då har jag inte gjort förut.. =P

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0