Rix FM Festival

Skrivet den 2008-05-15, klockan 13:59:24
Idag så börjar Rix FM's Festivalsommar.. Första stoppet är i Kungsan i Sthlm.. Skulle gärna ha velat vara där.. Men jag åker inte hela vägen ner bara för att gå på de.. Kan iofs göra massa annat samtidigt, men de hinns inte just nu..

Är lite besviken att Festivalen bara besöker 1 norrländsk stad i år!!! Å de e Lule, den 31/7.. De känns lite jobbigt å åka 30 mil för den Festivalen.. Om jag åker så kan jag iofs hälsa på rÅsa samtidigt.. Får se hure blir..

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Dress Like a Princess
Den 2008-05-15, klockan 14:03:08

Ååh kul :)

Skrivet av: Lisa
Den 2008-05-15, klockan 14:05:04

jag vill också på den :)

Skrivet av: Agge
Den 2008-05-15, klockan 14:07:44

Yepp, de hade vari kul å får vara där..


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0