Panik

Skrivet den 2008-05-21, klockan 18:15:26
Jag känner hur paniken sprider sej i kroppen!!! Öppnade övningstentorna idag å insåg att jag inte kunde nåt!! De lätta vi gjorde i början fanns inte med å om de fanns nån uppgift så varen försvårad!! 4 av 4 tentor va hemska!! Annars brukar de bara vara en som är riktigt illa, men den här gången var alla de..

Så nu borde jag verkligen börja läsa på allt igen å förhoppningsvis kunna lösa nåra av uppgifterna.. Kanske lika bra att paniken kommer nu å inte på tentadagen, för då blire jobbigt.. Å jag vill så gärna klara tentan nu å.. För jag vill inte ha den släpandes efter mej under sommaren.. Å då kommer de å bli stressigt om man ska göra den precis innan skolan börjar i höst..

Problemet är de att jag inte vet vart jag ska börja, för just nu så känns allt bara hopplöst å motivationen är inte 100%.. Så jag kanske ska lösa de med motivationen först..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0