Kelvin

Skrivet den 2008-05-14, klockan 16:23:29
Nu äntligen ha rjag förstått matten, eller iaf lite.. De jag missa på har börja bli klarare.. Började med lite nytt på fysiken idag, va hyffsat lätt.. Har ju formler så då funkar de.. Fast en uppgift fick jag räkna 10 ggr innan jag lyckades få rätt.. Problemet var att jag räkna med 391 K å inte 291 K.. =P men när jag kom på de, så gick de å lösa..

Ska gå å fortsätta räkna lite matte nu.. Ska försöka å stå ut två dar till.. Men jag har tröttnat så mkt på siffror, derivator å integraler så jag håller på å spy!! Typ, inte riktigt, men nästan.. =P

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0