Fysik-killar...

Skrivet den 2008-05-22, klockan 20:11:09
Satt i skolan till 19 å höll på med fysiken.. Iofs så kom jag dit 15.30, så de var bara 3,5 timma.. Men de va skönt å sitta där på spec-fysiken, för jag fick en del gjort.. Å så fick man hjälp av de überduktiga eleverna som läser teknisk fysik.. Fast de e faktiskt svårt å få hjälp av så unga killar.. Speciellt närom ser ut som de gör!!! =P

Men de går faktiskt bra ändå.. Får försöka å inte titta pårom så mkt, för då gåre bättre.. =P Men de e svårt ändå!! Tur att de bara är en gång kvar, eller kanske synd, jag menar för fysikens skull.. =P

Men jag känner iaf att jag har kommit vidare nu, hjälpte även andra å då lär jag mej också, så de e bra..

Ska kanske vila lite från siffror nu..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0