Försovning? Nee..

Skrivet den 2008-05-06, klockan 17:01:03
Vaknade inte av mobil-larmet i morse, utan de va reservklockan som väckte mej.. Å då blev jag stressad.. Men de behövde jag inte för jag hade ändå 1,5 timma på mej..

Gick å duscha, å så skönt.. Men de va jobbigt å stänga av vattnet för då blevre så kallt!! Klädde på mej å gick sen till köket för å fixa frulle.. Sen tog jag med mej brickan å satte mej i mitt rum å läste min bok.. Å så spännande den är.. Fast väldigt läskig å hemsk.. "Offrad för hederns skull" heter den btw..

Cykla iväg till skolan å hade FyB-föreläsning.. Höll på å somna första timman men sen gick de bättre.. Gjorde lite uppgifter å sen gick jag å skrev lab.rapport med Emelie å Emma.. Hann inte helt klart, men vi ska fortsätta i morron..

Gick hem å fixa lite.. Pratade med mamma å så.. Sen gick jag till min nya KV, så nu kunde jag äntligen prata med henne.. Men hon kunde inte hjälpa mej så nu måste jag fixare på egen hand.. Men de ska nog gå å lösa..

Har ett sjukt jobbigt bett (från en mygga skulle jag gissa) på vaden.. De kliar hela tiden!!! Förstår inte hur jag har lyckats få de, för jag har bara haft långbyxor på mej de senaste dagarna..

Kände i morse att jag hade väldigt ont i ryggen, men nu ere snart slut på de.. Bara 2 månader kvar typ, sen får jag en ny säng.. Å de ska bli skönt!!! Ska fortsätta bläddra i min IKEA-katalog innan jag bestämmer mej helt..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0