Cykeläventyr

Skrivet den 2008-05-10, klockan 18:00:15
Har städat upp från golvet idag, de kändes så hemskt när jag behövde kliva över allt.. Sen började jag å plugga.. Inge kul med de behövdes.. Har hitta lite formler som jag inte visste fanns.. =P Tog en rast, en lång en.. Men jag gjorde nytta under den rasten.. Tog nämligen en cykeltur på nästan 1 timma.. Å de va så skönt å bara cykla runt..

Hamnade i ett väldigt fint bostadsområde.. Trore typ bara bodde barnfamiljet där.. Folk klippte gräset, grillade å var ute på gatan å lekte.. Fick riktiga sommarkänslor där.. =P

De tog ett tag innan jag kom ut från de området.. Nej, jag var inte vilse.. Men när jag vek in på en väg å hoppas komma ut på en annan, så gjorde jag inte de.. Så jag var tvungen att cykla tillbaka hela tiden.. =P Men tillslut så kom jag ut därifrån.. Sen tog jag en annan väg hem.. Å tillslut började jag känna igen mej..

Den där vägen ska jag nog cykla fler gånger, va så skönt.. Fast då skippar jag nog bostadsområdet.. För de kommer nog att se konstigt ut då.. Har en annan väg som jag också vill prova.. Om jag går upp tidigt i morron så hinner jag nog de... Innan de e dags å tvätta å städa (inför E's ankomst.. =P )

Ska till Kalle senare.. Skulle egentligen ha vart där klockan 18, men de blir lite knepigt.. För den är 1 minut i nu.. Å jag sitter bara i morronrock å en handduk på huvet.. =P Å så tare 10 minuter å cykla dit.. Så jag kommer till festen iställe..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0