Cykel

Skrivet den 2008-05-20, klockan 14:37:38
Blev en cykeltur runt Nydalasjön, va faktiskt inte så blåsigt å de va tur att jag inte tog på mej extrakläder, för de vart varmt..

Såg massa poliser ute runt slingan, vene va de hade för sej, men jag såg att de stod polishögskolan på nåra av bilarna, så de va väl ute på nåt..

Kom då på att jag inte hade cykellyset med mej.. Men jag vene, måste man ha de på dagarna? Eller ere bara på kvällarna? Kanske ska leta upp lampan å alltid sätta den på cykeln när jag ska transportera mej fram med den.. =P

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0