Tentafest

Skrivet den 2008-03-20, klockan 09:04:09
Det blev inte NH som de va tänkt, för de va så mycket folk att vi inte ens kom in.. Tillslut vare 1 ut, 1 in.. Å vi stog inte längst fram i kön... Så de som va där inne kom ut å så gick vi till Rött ist.. De va trevligt, för där kunde vi iaf prata med varandra..

Kom hem vid två å så somna jag väl innan 3 nån gång.. Å så vakna jag 9 å var pigg, men jag lyckades somna om till 8 iaf.. Så jag kanske ska gå å lägga mej tidigt idag..

Ska äta frulle å sen ska jag pyssla lite granna..

Ciao

Btw, under påsken äter vi 4000 ton godis!!!

Vad tycker du?
Skrivet av: elaine
Den 2008-03-20, klockan 09:09:07

godmorgon!!

Skrivet av: Agge
Den 2008-03-20, klockan 16:21:57

Go morron!! =)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0