Skrik å panik!!

Skrivet den 2008-03-14, klockan 17:44:04
Igår när jag skulle gå å sova så fick jag stora problem.. Jag skulle dra ner persiennen, men de gick inte.. Den fastnade halvvägs.. Men jag skruva lite på (vad de nu heter) å då föll den ner tillslut.. Sen drog jag upp den igen för å testa om de gick bättre.. Men den fastna igen.. Fick panik!! För jag kan inte sova med den uppdragen.. Så jag skicka ett sms till P.. Efter ett tag så ringde han upp å hjälpte mej..

P sa att en tråd kanske hade gått av, men det såg jag inte.. Men sen såg jag att tråden hade delat sej å att den snart skulle gå av.. Jag fick ner den å så kunde jag iaf gå å sova.. Men det var inte lätt att sova, för det var väldigt kallt.. Det var nån i helgen som drog ut täcket ur lakanet å jag har inte orka sätta i det igen.. Men jag borde göra de snart..

Upp tidigt till skolan, räknade på massa, men övningstentan jag gjorde var väldigt svår!! Så får jag en sån på onsdag så gåre inte.. Sen hjälpte Emma mej med kemin, å nu börjar jag förstå...!! Äntligen.. Varför kunde inte DGL säga de här på lektionerna.. Det har han iofs gjort, men inte på ett pedagogiskt sätt.. Så man har tillslut stängt av öronen å bara antecknat..

Åkte ner på stan å fixa lite grejor.. Vad? De är hemligstämplat.. =P=P haha.. Sen hem igen.. Har varit sugen på att baka.. Så jag tog fram en av sockerkaksmixen jaf fått av M å hällde i vatten å sen in i ugnen.. Å de såg såååå gott ut när jag tog ur den ur ugnen.. Sen skulle jag vända på den å då gick den sönder!!! Så den var inte lika snygg längre.. =( Så jag var tvungen å ta in den i rummet så ingen i korridoren skulle se min misslyckade sockerkaka!!! För jag kan ju inte visa att jag är så dålig på nåt som är så enkelt.. =P Men den var god iaf å tur va de!!

Sen gjorde jag lite på kemitentan, inte alla uppgifter, men av de jag gjorde så fick jag ihop 29 p å jag behövde bara 27 p.. Så de va ju bra at jag äntligen låg över G å inte under.. Nu känner jag mej bra.. Höll på å säga igen, men jag ombestämde mej, för jag har aldrig känt mej bra i kemin.. Men det gör jag nu! =)

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: E.
Den 2008-03-14, klockan 20:17:48

va ju inte jag som drog ut d iaf!! va ju nån annan;)

Skrivet av: Agge
Den 2008-03-14, klockan 20:19:39

Jag sa aldrig att de va du.. =P Jag ville bara inte avlöja personen.. =P;)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0