Skola

Skrivet den 2008-03-15, klockan 09:33:33

Okej, de va ingen som hade slagi i huvudet.. Det var Sanna som hade varit duktigt å städat.. Det för att hon hade blivit irriterad över att det var så äckligt i köket.. Men när jag kom ut i köket så vare nån som hade stökat ner!! Blir så less.. Förstår inte att de e så svårt att hålla rent..

Vi som bor här är ju över 20 (inte jag då) å då borde man förstå att de inte går å stöka ner så mye.. Men jag tror inte att killarna ser hur skitigt de är.. Ska skriva en regellapp å göra ett nytt städschema..

Jag å Sanna stod i köket i 1 timma igår å klagade på allt.. =P=P Så vi hoppas att det ska bli bättre, för de e lite dålgti stämning här i korridoren just nu.. De för att vi inte pratar med varadna å bara irriterar oss..

Har precis varit ute å promenerat.. Vaknade tidigt så jag tänkte varför inte? Nu ska jag äta frukost å sen ska jag till skolan.. Jag vet, de e lördag idag.. Men om jag inte sitter i skolan å pluggar så läre inte bli så mye..

Sen ska tjejorna å jag titta på Melodifestivalen tillsammans.. Kalle kunde inte förstå hur jag kunde titta på de, å han kunde absolut inte förstå att jag erkände att jag tittade på de!!! =P=P Jag borde skämmas enligt honom.. Haha, men inte de..


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0