Ojojoj!!

Skrivet den 2008-03-08, klockan 07:44:04

Jag har haft min mobil i typ 65 dagar eller nåe sånt. Under de dagarna har samtalslängden blivit 48 h, 51 min, 40 sek.. Å av dess så är utgående 5 h, 3 min å 44 sek.. Fatta va mycket folk har ringt till mej då!!! Kan knappt tro att det är sant.. De blir ju 41 minuter per dag.. De kanske inte är så mye egentligen, men de känns bara som de är mycket, iaf jämfört med vad jag har ringt..För jag har bara ringt typ 4 minuter per dag.. Så de e lite skillnad där..

Medan den andra mobilen som jag köpte september 2006, vilket är 18 månader sen, så har jag bara ringt 23 h, 22 min å 23 sek.. Å blivit uppringd å pratat i 67 h, 49 min å 19 sek..

Jaja, de kanske inte är så intressant, men ändå..

Försökte logga in på IKSU, men ja kommer inte in.. Å då kom jag på att mitt kort kanske redan har gått ut.. Trodde att det gick ut på måndag men sen när ja kolla så gåre ut på lördag, vilket är idag faktiskt, men de borde ju fortfarande gälla idag.. Måste gå till IKSU idag å kolla.. För ja har ju bokat på måndag å ja vill inte att de låser mitt kort för att ja inte hade så bra koll..

Hände inte så mye spännande igår.. Lektion, räkna, ner på stan, kolla, hem, prata med E, städa, prata med E, prata med P, prata med M.. Typ så...

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0