Min kanonhelg!! =D

Skrivet den 2008-03-02, klockan 22:27:04

Fredag:
Va lite slitet å ta sej upp å så blevre superstressigt i slutet för jag gick upp försent.. Hade fysiklektion, PN prata om optik å sånt, ganska häftigt faktiskt, å sen fick vi räkna själva på de, men ja övade på duggan ist.. Sen drog jag mej till NUS å tog bussen ner.. M&M hämta mej å vi möttte upp E, för jag insåg att jag inte skulle hinna..

Fick göra mej iordning mej där.. De va no bäst så, för hade jag åkt till M&M så hade jag ba fått stressa, fick ja göra nu också typ.. Men de gick bra.. Åkte till Ö-vik å käka midda å sen till nån kompis åt E.. Blev lite rädd när ja kom innanför dörren.. Nåra av killarna där kom ut i klänning!!! Sen berätta E att de va tema "ombytta roller" eller nåe sånt.. Å då kändes de bättre.. Hahaha.. =P=P Killarna va så söta om tjejor, å de hade ritkigt kul också.. Fast ja undrar om tjejer verkligen beter sej så..

Sen gick vi till nåe ställe i Ö-vik, "plattan" kanske, eller nåe sånt.. Ja hade inte så bra koll, ja bara följde med.. Å de va trevligt, fick träffa lite kompisar till E å så.. Lyckades sitta sönder min fina nya mobil lite.. Men den fick bara ett litet skrubbsår.. =P=P Sen fick jag tuggummi på byxorna också..

Lördag:
Drog från Ö-vik efter 1 nån gång å kom hem vid 2.. Va skönt, va verkligen trött.. Tror ja somna ifrån E, å de va inte snällt av mej.. Men va ska man göra? Eller, jag kunde iaf sagt "go natt", menmen..

Vakna tidigt morronen efter men låg kvar i sängen ett bra tag, sen tog vi oss upp å åt frulle å så blev ja skjussad till M&M för jag skulle plugga.. hann typ ba plugga i 40 minuter, sen va ja tvunge å duscha å så skjussa M&M mej tillbaka till E..

Tittade på film å sen laga E mt åt mej!!! Wheee!!! Blev tacos, mye gott faktiskt.. Jag lyckades få han å titta på Melodifestivalen med mej också.. Å va ba jag är på å övertala.. Haha.. Sen vare massa annat på tv som vi titta på..

Söndag:
Gick å la oss inte allt för sent, å även denna gång somna jag no ifrån han.. Hadere vari tvärtom så hade ja blitt sur.. Gillar inte när folk bara somnar så där.. Haha..

Vakna lite senare idag, L ringde typ å väckte oss, inte riktigt men nästan.. Sen tog vi oss upp å åt frulle.. Å så kom grannarna som bodde typ flera kilometer bort!! Å de e grannar!!! De förstår jag inte riktigt.. Menmen, om de nu vill de så..

Satt med datorn å kolla lite, sen kom L förbi å nörda sej med sin dator också.. Sen gick vi ut å fixa bilen(bilarna) eller vi å vi, de va väl mer E å L som höll på, ja stod vid sidan om, men de e bäst så näre gäller saker på hjul med motor..

Sen fick vi mat av E:s mamma å sen va vi tvugna å stressa till bussen... Å vi hann precis, chaffisen stängde luckorna när vi kom, fast de va kö, så jag gjorde inte att vi fick vänta längre.. Sen fick jag byta i Ö-vik, å de va lite jobbigt, för min packning låg kvar i den andra bussen, men de gick bra..

Kom hem, såg att portdörrens glas var trasigt, de va lite svårt å undvika all glas på backen.. De har visst hänt nåe här i helgen, undra vad.. Tur att jag missa de..

Ska sova nu,

Ciao


Vad tycker du?
Skrivet av: E.
Den 2008-03-03, klockan 13:27:56

hehe E å L:D Tack för en härlig helg vännen!!:) pusss

Skrivet av: Agge
Den 2008-03-03, klockan 16:02:16

Ja? Vadårå? Måste ju va lite hemlig.. =P haha.. tack själv!! puss


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0