Middag

Skrivet den 2008-03-15, klockan 23:35:24
Jag städade upp lite granna, inte så otroligt noga, det får bli nästa vecka.. Sen gick jag till ÅC där jag skulle möta upp Sandra, Emma å Emelie.. Fick sitta där i 15 minuter innan de kom.. Då kom de stora problemet; vad skulle vi äta?? Gick in på ICA å kolla vad som fanns, tillslut beslöt vi oss om att de skulle bli färskpasta med sås..

Sen skulle vi ha nåe gott till Melodifestivalen, men de va inte lätt å välja, ingen ville ha samma sak så de sluta med att vi tog tre påsar.. =P=P Gick hem å började laga.. Okej, jag var inte så delaktig där, men de gjorde inge. =P De skötte de sååå bra.. Å de blev så otroligt gott!! Att pasta kan vara så gott, de visste jag inte..

Sen fick vi skynda oss å diska, eller Emma fick skynda sej å diska.. Hon tog på sej de frivilligt.. Jag började möblera om i rummet så att alla skulle kunna se teven.. Å så satt vi där å kommentera å så.. Näre var klart så titta vi på lite bilder å så, innan de gick hem..

Borde kanske gå å sova snart, för de ska bli pluggande i morron, plus att jag ska tvätta.. Så nu ska allt i tvätten så jag får med mej nåra rena kläder till landet.. Iofs så har jag en del där, men ändå..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0