Melodifestivalen, FINAL!!

Skrivet den 2008-03-15, klockan 23:28:43
Klockan 20.00 satt vi alla fyra bänkade.. Eller inte riktigt, Emma stod å diska.. =P Men sen kom hon också.. Vi tittade på Melodifestivalen, kommenterade kläder (sepciellt BWO:s), å hurom sjöng..

Mina favoriter var Linda, Perrelli, å Amy..

1 Charlotte Perrelli
Sanna Nielsen
Rongedal
BWO
Linda Bengtzing
Sibel
Amy Diamond
Frida
Nordman
Christer Sjögren

Så himla skönt att de va nån jag gillade som vann!! hade Christer gått vidare så vet jag inte vad jag hade gjort.. För det hade varit otorligt pinsamt å skicka han till Belgrad..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0