Kemi-tenta

Skrivet den 2008-03-18, klockan 14:52:38
Jag vet inte vad som hände igår, men datorn började leva sitt eget liv.. Stängde man en sida så öppnade den 4 nya.. =S Så jag blev aldrig av med de.. Så de sluta med att jag stängde av datorn å gick å sov istället.. Eller jag låg å läste lite först..

Sen la jag böckerna under kudden å släckte lampan, somna typ nästan på en gång!! Å då va klockan halv 10 kanske.. haha.. =P=P

Upp i morse fixa frulle å matsäck, sen plugga lite till innan de va dags att gå till ÖP.. Hade kemi-tenta, å till en början trodde jag att de va lätt, men sen hade han lagt in uppgifter som jag inte alls kunde å inte hade sett innan!! Så de gick inte kanonbra, men jag vill verkligen att jag ska ha klarat den, för en omtenta vore inte bra.. Vill göra annat under den helgen istället.. Men jag får se.. Hoppas få svar så snart som möjligt..

Nu ere dags å ta en promenad, kan behövas efter 5 timmars skrivande..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0