Intressant!!

Skrivet den 2008-03-05, klockan 13:53:07
Vakna faktiskt av klockan i morse!! Skuttade upp pigg som en nötkärna ut till köket å gjorde frulle.. Okej, de kanske inte va ritkgit sant, men nästan.. När ja sedan va klar så vare 30 minuter innan ja skulle gå, så ja kröp under täcket å sov i 25 minuter, skönt.. Eller ja sov inte utan mer vila..

Sen trippa ja till skolan, kallt som tusan vare!! Typ -11 eller nåe sånt.. Nu kommer vintern, hur ska jag överleva?? De löser sej nog.. =P=P

Hade kemi-lab, Emelie va inte där, så ja fick en ny labpartner.. Å de gick riktigt bra.. Va faktiskt kul å spännande.. Vu blev klara först å de har nog aldrig hänt!! Å nåe annat som inte heller har hänt förut var att hag förstod vad vi höll på med!!! Blev lite förvånad, jag trodde att jag skulle behöva va jättepassiv, visste inte hur duktig han var.. Men ja tror att vi va typ lika.. De kändes så iaf.. Sen gick vi å skrev rapport påre också, å de gick väldigt fort..

Sen trippa jag hem å åt lunch bestående av risgrynsgröt, å såå gott de va!!!

Å sen vare dags att öppna böckerna

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0