Hur gör man nu?

Skrivet den 2008-03-16, klockan 15:42:30
De är svårast nu på slutet å plugga.. Har gått igenom alla papper, övningstentor, boken å sånt 100 ggr å nu känns de inte som om de går framåt när jag göre längre.. Kan ju typ svaren utantill.. Å då kan jag inte allt än, det finns mycket som jag kan lära mej, men när jag läser de blir jag bara förvirrad å så ger jag upp..

Har mina sista lektioner i morron så jag måste komma på massa frågor till dess.. Har redan nåra på lager som jag måste få svar på.. Vill så gärna klara dessa tentor för jag vill hem till Sthlm!!! Även fast jag har pluggat som bara den så är jag nervös..

Har varit ute på en söndagspromenad i de härliga vädret.. Fast de va isigt så jag va tvungen å tare lugnt, vill inte göra mej illa nu när jag ska tenta 6 timmar två dagar i rad, ingen höjdare, för stolarna är inte alltför bekväma heller..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0