Drömmar

Skrivet den 2008-03-13, klockan 12:11:53
De senaste nätterna har jag haft världens skumaste drömmar... Inga mardrömmar (som tur är) men jag får inte ihop det riktigt.. I morse när klockan ringde så tröck jag på snooze, somna om å hamna i samma dröm, klockan ringde igen, snooza, drömmen fortsatte, klockan ringde, snoozade, kom in i drömmen igen, klockan ringde å jag var tvungen å gå upp.. Å 5 minuter senare så kom jag inte ihåg vad jag drömt om..

Det tycker jag är lite lustigt.. Hur kan jag komma in i samma dröm fast jag har vaknat? Men jag kommer inte ihåg den efteråt.. =S

Gick till skolan å frågade PN om de uppgifter jag hade räknat.. Alla var inte riktigt rätt, men nu ärom så nu vet jag (förhoppningsvis) hur jag ska göra om de uppgifterna skulle komma på tentan.. Sen gick han för han skulle ha nån uppvisning, så de kom en annan lärare.. Han va väldigt bra, gick runt å fråga om vi behövde hjälp å förklarade på ett väldigt bra sätt.. Mycket pedagogisk! Sånt gillar jag!!

Efter att ha suttit i 2,5 timma i sträck så vare dags å gå hem.. Träffade utbytesstudenten när jag var på väg hem.. Har nog inte sett han sen jag var på Skogis tillsammans, vilket var dan efter Sandras inflyttningsfest, å de va i början av november eller nåt.. Fast de konstiga är att vi borde ha träffat varandra för han bor ju i huset breve mitt.. Menmen, vi kanske springer om varandra..

De va trevligt å prata med honom, han förklarade vad de va han höll på med, men jag förstod bara att det var nåe om proteiner, sen var jag lost.. Men jag nickade å log.. =P Han sa att han skulle åka hem i slutet av månaden så jag gissar att de va sista gången jag såg honom nu då.. Om jag inte träffar honom nåt nu den sista veckan innan jag åker till landet..

Jaja, nu måste jag diska å sen ere plugg som gäller..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0