Detta har hänt:

Skrivet den 2008-03-27, klockan 11:41:04
Hänt sen sist då?
Jag har:
¤ Varit barnvakt åt Bro' tillsammans med E, L å P... =P 
¤ Åkt bil, E va bara tvungen å köra.. 
¤ Kört bil till E å till Bjästa.. Jises va duktig jag är.. =P
¤ Åkt skidor i Bjästa. ramla inte en ända gång!! Men Macke gjorde en fin vurpa som kändes..
¤ Promenerat med Jissa
¤ Fotat, kan bjuda på nåra bilder lite senare..

De e väl de som har hänt, typ..

Idag äre 1 år sen jag var hos Åsa å fixa bloggen!!! Men de e inte förän i morron som jag skrev de första inlägget.. =P

Jaja,

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: E.
Den 2008-04-01, klockan 18:06:12

Grattis gumman:)

Skrivet av: Agge
Den 2008-04-01, klockan 18:13:13

Till vad?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0