De går framåt..

Skrivet den 2008-03-15, klockan 17:18:27
Efter 4,5 timma i skolan så blev jag less.. Jag började med kemin, gjorde en tenta som vi har fått av DGL... Jag lyckades få ihop 29,5 p + mina 3 duggapoäng.. De vill säga 32,5 p... Å man måste ha 31 för att få godkänt.. Så de e ju inte kanonbra precis.. Eller jag ligger ju över gränsen, men de vore skönt om jag hade en större marginal.. Å då fanns de uppgifter på tentan som jag inte ens försökte på, för de såg så svåra ut.. Så jag måste fråga DGL eller Emma om dom..

Men de e skönt att de går framåt i kemin iaf.. Jag förstår många fler uppgifter nu när Emma har förklarat lite för mej.. Sen gjorde jag lite på fysiken också.. Gjorde om tentorna för att se om jag fortfaradne förstod å kunde uppgifterna.. De va väl lite blandat.. Men jag hoppas att de bli bättre..

Kom hem för ett tag sen, jag var tvungen å städa.. För vi ska nämligen vara här ikväll å titta på melodifestivalen.. Så då kan jag inte låta mina dammisar visa sej.. Fast de blev ingen storstädning för de orkar jag inte, de ska ju bli på torsdag iställe innan jag åker till MPM å E!!

Ska väl fortsätta plugga lite till nu..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0