10 orsaker varför jag inte gillar de i korridoren:

Skrivet den 2008-03-06, klockan 17:59:16
¤ De tar (lånar(?)) min mat
¤ De tar (lånar(?)) mina köksredskap
¤ De brände sönder min kastrull
¤ De har mat i kylen som luktar illa
¤ De spelar hög musik
¤ De spelar dålig musik
¤ De pratar för högt i köket på kvällarna
¤ De städar inte efter sej
¤ De sätter spisen på off
¤ De är omöjliga att bestämma saker med

Så ere!!

Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-03-06, klockan 18:23:06

Jag vet hur det är.. Okej om dom lånar lite smör kanske, men att sen kleta av smulorna eller stekfettet eller vad det är på kanten när dom är färdiga, nä där går gränsen. Rör du så dör du!

Skrivet av: Agge
Den 2008-03-06, klockan 18:38:16

Haha, ne de e inte okej att de lånar utan att ja inte vet om de!! Om alla skulle låna mitt smör så skulle de inte finnas kvar till mej när ja vill ha de..
Ska kanske sätta upp skyltar "rör du så dör du" vid mitt skåp..

Skrivet av: E.
Den 2008-03-06, klockan 19:08:29

du har d inte lätt;)

Skrivet av: Agge
Den 2008-03-07, klockan 14:43:41

ja vet.. de e sååå synd om mej..


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0