Yippi

Skrivet den 2008-06-03, klockan 16:12:57
Va nere på stan å så förut för å fixa de sista.. Sen åkte jag hem å börja plugga mera matte, går sådär.. Eller vissa saker är lätta medan andra är hur svåra som helst.. Å att motivationen inte är på topp just nu gör inte saken bättre.. Men de e jättesvårt å plugga näre e så fint väder ute..

Fick reda på fysiken förut, å jag bara gick å log.. =P Ja, jag klarade den!!!!! Men de va de jag hade misstänkt, för jag hade pluggat i två veckor, så de hade varit konstigt om jag inte klarat den... Gick tillåmed bättre än i A-kursen, eller bara 0,5 poäng, men ändå.. =P ;)

Ska fortsätta med matten nu

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0