Väntan

Skrivet den 2008-06-03, klockan 09:31:28
Blev lite matteplugg igår, eller jag de blev ganska mycket faktiskt.. Men jag måste ge järnet nu, även fast jag inte tror att de kommer å gå vägen.. =S Men jag kan ju iaf göra ett försök.. Tog även en promenad för å rensa ur hjärnan efter fysik-tentan.. Va väldigt skönt å bara gå runt å inte tänka på nåt utan bara släppa allt som finns.. Blev lite mer plugg efter promenaden också..

Gick upp tidigt idag å har redan börja sitta med matten.. Lite duktigt tycker jag.. Håller också på å kollar titt som tätt om de har rättat min fysik-tenta, men inte än.. Men jag hoppas att de har gjort de snart, orkar inte vänta...!!! Men jag får reda påre senast ikväll..

Ska åka ner på stan sen å fixa lite saker, men först lite mera matte..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0