Sängbekymmer

Skrivet den 2008-06-24, klockan 11:23:38
Aldrig har jag sovit så oskönt som jag har gjort inatt, eller jag kan knapp påstå att jag sovit alls.. Jo, lite har jag faktiskt, men jag har vaknat en hel del.. Å när jag skulle upp så kände jag hure värkte i ryggen!! Å i natt fick jag sova ytterst så jag har fått kämpa för att jag skulle få ligga kvar.. Va ju nån breve mej som bredde ut sej.. Så jag har typ legat i halva sängen, resten av min halva låg i luften..

Funderar på om jag ska ta fram luftmadrassen till ikväll å sova där resten av tiden som är kvar.. Eller om jag knuffar ner Erik på den, de har jag inte riktigt bestämt än.. Så jag får se hure blir.. Men jag gissar att de e jag som drar nitlotten å får sova på golvet.. =S

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0