Promenader till brevlådan..

Skrivet den 2008-06-16, klockan 20:18:51
Gick upp igår å fixa lite med datorn min.. Sen åkte jag in till stan å träffa Sandra.. Skulle ha träffat Pella också, men de blev så krångligt, eftersom han har bil å jag är kass på å lotsa folk inne i stan, å han va inte så bra på å hitta... Så vi får träffas en annan gång lite senare..

Jag å Sandra gick runt lite granna å avslutade vår träff på Monteliusvägen.. ;) =) de e så mysigt å gå där!!

Missade bussen i B-plan med ett par minuter, men då gick jag å handlade lite så att tiden gick.. Åkte hem å gjorde inte så mkt.. Tittade på lite fotboll..

Vaknade på golvet i Mackes rum med nån som kurrade i mitt öra - å nej, de va inte Macke.. Utan missen.. Efter ett tag klev jag upp å då bet hon mej i tån!! Va e de för stil?!? Här är jag snäll å går upp me'na..

Jag å Macke gick ut å fixa lite på parkeringen så nu är den typ fri från ogräs, å så skrapa vi lite på staketet.. Tog på morronen en låååångpromenad till brevlådorna med Jissa.. =P Sen på eftermiddan tog jag med mej katten, men de gick otroligt långsamt, för hon ville bara ner i diken å kolla läget..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0