Presentletning

Skrivet den 2008-06-25, klockan 15:42:01
De blev sängen i natt å jag låg tryckt mot väggen så jag har ändå ont i ryggen, men nu ere bara 6 dagar kvar å sen blire en annan säng å de ska bli sååå skönt.. Eriks alarmsignal ringde typ 100 ggr i morse å så fick jag lyssna på hela, förstår inte hur han inte kunde höra den när han hade mobilen i örat.. Eller så ville han bara plåga mje med låten..

Va nere på stan en sväng idag å köpte lite fina presenter, men de va inte alltför lätt å hitta de jag ville ha, som vanligt.. =P Men tillslut så gick de, men lite hjälp av mamma å Erik.. Ska visa honom å sen ska jag slå in de i mitt fina paket..

Ska försöka å dra iväg till Ersboda idag å kolla lite saker å fixa datorn så jag kan få tillbaka den snart, börjar bli lite kämpigt utan den, iofs så har jag Eriks, men ändå.. Vill ha min egen.. =P

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0