Plugg i solen =D

Skrivet den 2008-06-01, klockan 19:34:51

Tog en morronpromenad i morse, väldigt skönt faktiskt.. Men jag va ganska ensam, men de gjorde inget, för då slapp jag tävla.. De blir så mkt skönare å gå då.. =P


Sen hem plocka upp kläderna på golvet å lägga de i den rätta färghögen inför tvättningen.. Stoppade i en maskin å sen gick jag ut å satte mej i solen.. De va faktiskt ganska skönt.. Men jag vågade inte sitta för länge, vill inte se ut se ut som en kräfta i min rosa klänning på torsdag.. Tycker att rosa å rött skär sig lite..

Satt inte så länge för jag va tvungen å gå in å byta kläder i maskinen.. Jag hade en tanke på å gå ut å sätta mej i solen igen, men jag hörde min mamma i huvudet: "inte sitta i solen mellan 11-15!" Så då gjorde jag inte de..

Så de blev plugg inne, med fönstret öppet så jag fick lite frisk luft iaf.. =P

Drack mjölk till lunchen idag för första gången på typ 100 år!! De va lite gott, men de kanske inte va så bra, för de sluta i magont.. =S

Gott, men ajajaj...


Ska kanske titta igenom fysiken en sista gång nu, eller så låter jag de vara, vene vad som är bäst.. Men kommer jag å lära mej mer nu? Eller ä jag redan full-lärd? Kan ju iaf göra ett försök..

Ciao


Vad tycker du?
Skrivet av: mimmi
Den 2008-06-01, klockan 19:49:19

skönt att gå på morgonen :)

Skrivet av: Agge
Den 2008-06-02, klockan 13:29:20

jo, de ere faktiskt.. =D


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0