Midsommar

Skrivet den 2008-06-21, klockan 14:19:42
Cyklade å mötte Ammi, fast jag hann inte så långt, hon va snabbare än va jag va.. =P Vi drack lite saft på baksidan å satt å prata om allt möjligt som vi brukar göra.. Sen tyckte hon att vi skulle ta en promenad.. Jag har aldrig vart me om en människa som går så snabbt, med undantag M!! De va lite svårt å hänga på, men de gick bra..

Sen åkte jag å M å handla å hämta datorn.. Å vilken trafik de va!! Har aldrig kört näre har varit så mkt bilar.. Kunde inte komma igenom korsningar för de andra bilarna blockade vägen!! Kom hem åt midda å titta på fotboll.. Å va pinsamt de va när Sverige förlora mot Ryssland.. Så nu blire inge mer EM-spel för Sveriges del..

På torsdan packade jag ner mina kläder i väskan.. Å på eftermiddan in i bilen.. På kvällen satte vi oss i bilen å började åka mot landet/E.. Mrs skrek hemifrån till S-vall, sen va hon tyst till Birsta, men därefter börjades de igen.. Å skriket gick igenom MP3-lurarna!! Rastade henne två ggr å vi blev så otroligt uttitatde såre inte va sant!! Men de kanske ser lite kul ut med en katt i koppel..

Erik kom å hämta mej när vi kom upp, vilket va väldigt gulligt av honom, för klockan var 2 på natten(!), men de va skönt å kommer hem till honom på en gång..

På fredan blev de lite biltitt å så som vanligt, å sen åkte vi till vattnet å grilla å hade trevligt med L å E.. Åkte hem å sen träffa vi nåra andra kompisar till Erik.. Tog oss en liten promenad, eller okej, den va ganska saftig, men de va trevligt..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0