Lill-student

Skrivet den 2008-06-12, klockan 20:51:02
Tisdag
Erik hann hem innan jag va tvungen å åka, så de va skönt.. Fick skjuss till flygplatsen.. Checkade in mitt bagage å sen sa vi hejdå.. Lite halvjobbigt så där, men de va tvunget.. Gick igenom kontrollen å jag klara mej utmärkt.. Va lite skakigt på flyget så jag blev en aning rädd å så gick planet ner så himla tidigt så jag trodde vi skulle kapa alla hus!! Men de gjorde vi inte..

MoP kom å hämta mej på Bromma å så åkte vi hem.. Träffa Bro, men han va inte så kramgo med sin syster.. =( men jag lyckades få nån halvkram iaf.. =P Satt å prata med M väldigt länge, lite för länge..

Onsdag
Efter 5 timmars sömn vare dags å gå upp.. Kan ju inte påstå att jag var alltför pigg, men vi skulle åka 8 å innan dess så skulle de fixas en del.. Sen satte vi oss i bilen å åkte till Bro's skola.. Klasserna samlades på skolgården å tillslut kom Bro å de andra 9orna gåendes i sina blåa dressar å blåa mössor.. Lite coolt faktiskt..

Rektorn höll tal å så vare lite utdelning av diplom å sånt.. Sen börja de regna å då fick vi gå in.. Skönt, för de va otroligt kallt!! Efteråt gick vi till bilen å åkte hem.. Fixa med all mat å så kom gästerna 5 timmar senare.. =P Tog de bara lugnt.. Även denna kväll satt vi uppe väldigt länge..

Torsdag
I morse vaknade jag av att Lina ringde mej - klockan 07.00!! De va inte snällt!!! Blev lite småsur, men jag somnade om, tur de.. Vid 12-tiden kom hon över å så åkte vi moppe till Ammi.. Moppen levde sitt eget lilla liv så de va lite svårt å köra.. Men vi kom fram iaf.. Fast Lina var tvungen å springa uppför en backe, för moppen inte orkade.. Haha..

Va hos Ammi ett par timmar, sen åkte jag hem.. Följde med pappa till sopstationen å lämna lite grejor.. Råkade missa containrarna å kasta nåt utanför.. =P Hur man nu kan lyckas med de!?! Luktade mindre gott där, för de va nån som hade gödslat åkern brevid!! Trodde att jag skulle dö!! Men de gjorde jag inte..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0