Kalas

Skrivet den 2008-06-23, klockan 16:47:54

På lördag kvällen var vi på kalas hos Eriks kusinbarn, blev mkt go mat å tårta!! Tittade på en film å sen åkte vi hem.. Väl hemma placerade vi oss i soffan å tittade på en film, men de va bara Erik som såg slutet på den, resten hade somnat.. =P Men de va som vanligt då.. Jag brukar kunna hålla mej vaken (ibland) men den här filmen var inge rolig, bara massa bilar å de intresserar mej inte..

På söndan tittade vi på filmer från närom va små!! Såååå gulligt.. =) Sen vare dags för kojakt, å de va dom stora!! Så jag höll mej på ett bra avstånd, är lite rädd förom, eller ja, ganska så mkt rädd..!! =P
Sen började vi packa ihop å åkte upp till Ume..

Somnade om idag när Erik hade gått, då gick jag upp å städa i rummet, de va så mkt saker på golvet å en sandlåda på hela golvet så dammsugarn åkte också fram.. Har tvättat under hela dan, å nu sitter jag å väntar på att Erik ska palla sej hem så jag får lite sällskap..

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0