Jurister

Skrivet den 2008-06-02, klockan 13:28:31
Jag är såå glad eller kanske överlycklig att den tid då jag skulle bli jurist var en kort period.. För då hann jag lix aldrig fastna så mkt vid den tanken att jag spann vidare å faktiskt sökte.. De va nämligen så att när jag gick till ÖP i morse så såg jag massor av studenter med resväskor.. Vart lite försvånad att alla skulle åka hem direkt efter tentan..

Men, sen la jag inte ner nåra mer tankar på de.. När jag kom in i skrivsalen så såg jag att resväskorna inte innehöll kläder utan de innehöll böcker!!! De va juriststudenternas material som de får ha på tentan.. Fatta, de har med sej en resväska för att få med sej alla böckerna!!! De e ju inte klokt..

Sen börja de stapla upp alla böckerna på bordet, blev många stora högar, jag som tycker att de e trångt med en vattenflaska, yoghurt å en macka!! Men vi är alla olika.. Jag undrar fortfarande, vart de skrev nånstans, för de fanns inte så mkt yta över.. =S

Okej, för å koncentrera mej på mej själv istället.. Jag var faktiskt duktig å gick å la mej i tid igår!! Men jag vaknade tre gånger under natten, men jag lyckades somna om ganska snabbt.. Hade en fruktansvärd dröm också.. Att jag tappade mina fyra framtänder på den undre tandraden.. De va lite jobbigt å vakna upp till de, för jag hade svårt å känna efter om de var kvar eller inte, en obehaglig känsla..

Upp titta igenom lite å papprena, innan jag begav mej till ÖP.. De tog ungeför 4 timmar å tenta, vene om den var svår eller inte.. De vågar jag inte svara på förän jag har fått svaret, vilket förhoppningsvis är i morron.. Så jag får se..

Nu ska jag ta å plugga lite matte, har tenta på onsdag å de känns inge vidare bra..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0