Färdig

Skrivet den 2008-06-10, klockan 16:56:55
Nu har jag packat klart, eller ja, jag hoppas på de iaf.. Men de går inte i nåe mer i väskan nu..

Pratade med Ammi förut, trevlans, de va ett tag sen sist.. Ska typ träffa henne i morron å då ere feeeest!!! =D De ska bli kul! =P

Ska kanske fixa iordning lite mat, så att Erik kan äta när han kommer hem.. Får se om han hinner hem innan jag måste åka... Vill inte ta flygbussen, för då måste jag ut i regnet å då blir jag ju blöt!!! Å så skulle jag vilja säga hejdå till honom, för de kan ju ta drygt 1 vecka innan vi ses igen..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0