Zzz

Skrivet den 2008-07-16, klockan 11:21:03

Som jag sov i natt, så bra har jag inte sovit på länge!! Nu sov jag från de att jag stängde ögonen till dess att Eriks klocka ringde.. Å jag fick höra låten ett par gånger innan han stängde av den.. Jag löste de höga-ljudet-problemet med att ta en kudde å sätta för örat.. Gick bra till en början, men jag var tvungen å trycka så hårt att jag fick kramp i armen!! =P

Sen ringde min klocka å då gick han upp, fast hans klocka sluta inte ringa för de.. =S Tror att han glömde stänga av den, men nu var han iaf snabbare på å göra de.. När han åkte blev jag klarvaken, men de höll inte i sej länge å jag somnade.. Fast jag fick inte sova så länge innan min klocka ringde.. Å de va lite trögt å ta sej upp..


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0