Ihopflyttning

Skrivet den 2008-07-22, klockan 14:49:46
Att flytta ihop med en person när man är 19 år är inte lätt.. Man kommer från olika familjer därav olika syner på saker å ting å olika uppfostran.. Vilket kan krångla till de..

E å jag är ganska så olika, de är sällan å då menar jag verkligen sällan som vi kan dela samma åsikt.. Men de är iofs bara bra, för de hade varit jobbigt om vi tyckte lika om allt!! Så jag kanske ska vara glad att de är som de är..

Jag vill att det ska vara fint runtekring mej, ligger de en dammtuss på golvet "ser" inte E den. Skåpluckor vill jag ha stängda, annars slår jag mej bara på dom. Hemma hos E är dom öppna därför är dom det här också när han varit där.. E tycker att kaffebryggaren kan stå framme, jag knuffar bak den. E lämnar kvar smörkniven i smöret, jag lägger den på locket.

Typ så ere, okej, jag vet att det inte är nåe farligt, men de e saker som jag har tänkt på sen vi flytta ihop..

Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-07-22, klockan 15:26:46

Klart man är olika, det är alla. Hur kul skulle det vara om ni var överens om allt? Det skulle nog vara ett ganska tråkigt förhållande.

Skrivet av: Agge
Den 2008-07-22, klockan 17:23:00

Jo, de ä ju så..


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0