Om dig.

Skrivet den 2008-07-22, klockan 21:26:28

Varför är du alltid lite bättre

när jag kämpat mer än du gjort

Du får allt att flyta så enkelt

när andra sliter så hårt


Varför riktas ljuset alltid mot dig

när jag står i skuggan bakom

Du har alltid alla på din sida

och jag står ensam var gång


Du är inte den som går och skryter

det gör allt så oerhört svårt

Även om du gör mig mycket bättre

är silver allt som jag fått


Om jag nångång lyckas komma om dig

ska jag trycka ner dig totalt

Det är det som gör mitt liv värt att leva

att du blir skuggan av mig


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0